We Joined The Military...

添加 2021年06月 1日
We tried a military assault course. It went the best anyones ever done it ever.
This channel is SUPER NEW so please subscribe! or just check. listen, it's up to you

Mates - @GeorgeNotFound @JackManifoldTV @Tubbo

Follow my Twitter - @tomsimons

Follow my Instagram - @tommyinnitt

Do you guys remember the description from the I met Wilbur Soot in real life video? I think it went like
Today I met Wilbur Soot (creator of the Minecraft But and also You Laugh You Lose challenge), Fundy, Philza, Tubbo & Nihachu in real life! It was so funny and we had lots of laughs and fun and pog. This is a vlog like other vloggers but I am the best vlogger. We had funny moments and even talked about the Dream SMP and our War VS Dream in Minecraft. It was so fun and Pog Champ

评论

  • george never been outside tubbo super athletic in this jack making dun of george with tommy.

  • Tubbos the only one actually doing anything😂

  • pog

  • I DONT LIKE TO BE THROWN

  • Never thought tubbo would put the most work into this damn bro give tubbo a medal :D \🙂/🏅

  • The instructor was such a funny guy 😐💃😃😎😂

  • That was like a good transistion(when the camera is throwed and catches)

  • 1:45 that's me in school trying to escape

  • I burst out laughing when jack said are you ever going to take a break and then tubbo yells NO!!!

  • 12:27 bruh George tho😂

  • 5:57 Tommy doesn’t give a fuk lol

  • 1:41 NARUTO

  • i-

  • That dog is lucky.

  • monke jungle 🗿

  • you guys should have made a montage of completing the obstacle course-

  • it’s scary how tommy is tallest one there

  • Fun Fact: I’m a marine cadet watching this..

  • 3:04 Wait your not my dad Thank god I think we’re both happy about that 😭

  • we walk here as men. leave as BIG MEN -Tommyinnit 2021

  • George can’t do push-ups to save his life 😃🔫

  • wait what, time progresses?

  • I quote "I am in the mood for a poo" on the daily

  • I like how tubbo is just the best

  • Plot Twist: That wasn't a storm but their ancestors back from the grave throwing tantrums over their incompetency.

  • Tubbo’s push-up position is horrendous.

  • have you ever been in rain before george:confused me:huh

  • Tommy: ''I need help..-'' Instructor: ''You're beyond help.''

  • Holy shit he has 8 vids and he has 3 mil subs on this channel

  • Insert generic TomMmY COMplAinIn tUbbO DOIng EvERyThIng

  • Them : being in the military is hard Me:😑 have you seen THE AMERICAN MILITARY

  • 9:50 i't starting to be a horror movie😂

  • Big Russ just seeing his child suffer

  • in every video of tommy’s tubbo is literally always good at things and always tries his hardest it adorable

  • I honestly don’t regret subscribing

  • (Vietnam War flashback)

  • i wanna see them go to an escape room so bad

  • Tubbo was very dedicated

  • Goggy

  • 16:40 their push-ups please- I Cant-

  • 💙💚👍

  • "Like Taxes"

  • imma start saying "sky it" instead of "waterfall it" because ngl it sounds cooler and faster XD

  • WAIT WHY IS TUBBO SO GOOD AT THIS HOLY SHIT TUBBO WINS AT LIFE

  • George got pretty boy privilege and you can't convince me otherwise

  • 8:53 Oh no Tubbo 😂😂😂

  • Hi everyone

  • Love You So Much

  • Can we just ✨ a p p r e c i a t e ✨ ✨ T u b b o ✨

  • Me military be like: *bro what the fuck are these kids doing.*

  • Reminder : don't watch this video If ur eating

  • I like the mario snipper clips and lnk music

  • George of the jungle i guess

  • the way tubbo said thank you was so cute but i think me milteray liked tubbo the most

  • Poor mr.military hated all of them but tubbo

  • I thought you were a minor

  • at 5:43 did no one notice george says i might piss in it 😂

  • It's a idea but what if you (tommy) and you're friends will go with the dream smp laser gaming in the forest like man hunt but than real life!?!

  • It went from *Gollum* *Naruto* To *Spider Man*

  • George got reborn!

  • Sus

  • Nobody talking about the fact that Tommy handed tubbo the wheel and ended up hitting himself with the wheel! Poor bee boy

  • I always watch ur videos, when i am sad, it makes me happy and makes me laugh, tysm

  • Why is the last bit just black screen? Did they forgot to film or is my connection broken I only have audio😭😂

  • boss man tommyyy

  • pov: you are a camera 12:17

  • I think its pretty funny that tubbo seems the most athletic here-

  • HO TOMMY

  • Im just at the very beginning of the video spamming the left arrow key to see tommy repeatedly roll and waste my life

  • Yo the start I hope dream see this😂😂😂😂

  • Can't tell if they was trying to go for the slowest time or not.

  • 0:11-0:26 this is me when I trying to get my cloths on when am late for school.

  • Tubbo did a great jobb

  • GEORGE DURING THE PUSHUPS IM DYING

  • And 3 years older than dream

  • Legends know that george is 7 years older than tommy

  • Can you please try pog juice (pineapple orange guava)

  • In this episode we learn that Tubbo and Philza both carry people to victory in different ways

  • The reason why you guys are taking so long is because you guys are CNtostrs and CNtostrs complain all the time and never get the job done not till like 30 years Don't take this seriously its just a joke okay im not hateing on CNtostrs because it is funny so please don't take this seriously

  • Btw when this was new I was at summer school watching this...

  • 1:57 The Life Of A Ball

  • I love how the entire video Tubbo mainly does everything

  • Nice

  • tommy: *rolls* WE'RE IN THE JUNGLE! 2 mins later he has been promoted to sarge just for being epok

  • D

  • 😖

  • LAMO!!

  • 0:00

  • Wtf

  • Wtf

  • Wtf

  • Wtf

  • Wtf

  • Wtf

  • tubbo is the only good one lmao (totaly a joke )

  • Lol bring bad 😂

  • Wow Tubbo knows how to do ANYTHING! Yeah, Want to be like my Best beeeeee

  • I love how all the comment section it's like "yeah, this three idiots and Tubbo doing the work" bc it's an actually fact on the video.